Zobraziť kategórie

Ja mám, kto má?

Vek

0 - 18

Cena

6.95 - 69.95 €



Ja mám, kto má - Počítanie do 20 bez prechodu cez 10

Ja mám, kto má - Počítanie do 20 bez prechodu cez 10

6,95 € s DPH

dostupné do 10 dní

LS.KA020

Ja mám, kto má - Počítanie do 20 s prechodom cez 10

Ja mám, kto má - Počítanie do 20 s prechodom cez 10

6,95 € s DPH

dostupné do 10 dní

LS.KA021

Ja mám, kto má - Od Hornádu po Tatry

Ja mám, kto má - Od Hornádu po Tatry

6,95 € s DPH

dostupné do 10 dní

LS.KA403

Ja mám, kto má - Od Dunaja po Hornád

Ja mám, kto má - Od Dunaja po Hornád

6,95 € s DPH

dostupné do 10 dní

LS.KA402

Ja mám, kto má - Od Tatier k Dunaju

Ja mám, kto má - Od Tatier k Dunaju

6,95 € s DPH

dostupné do 10 dní

LS.KA401

Ja mám, kto má - Euro peniaze do 20

Ja mám, kto má - Euro peniaze do 20

6,95 € s DPH

dostupné do 10 dní

LS.KA002

Ja mám, kto má - Euro mince do 20

Ja mám, kto má - Euro mince do 20

6,95 € s DPH

dostupné do 10 dní

LS.KA001

Ja mám, kto má - Euro peniaze do 100

Ja mám, kto má - Euro peniaze do 100

6,95 € s DPH

dostupné do 10 dní

LS.KA003

LS.KA028

LS.KA029

LS.KA030

Ja mám, kto má - Práca so zlomkami 1.časť

Ja mám, kto má - Práca so zlomkami 1.časť

6,95 € s DPH

dostupné do 10 dní

LS.KA011

Didaktická hra „Ja mám, kto má?“ – efektívny spôsob učenia

Didaktické hry sú jednou z najobľúbenejších foriem vzdelávania, pretože spájajú učenie so zábavou. Jednou z nich je hra „Ja mám, kto má?“, ktorá podporuje aktívne zapájanie žiakov do vyučovacieho procesu a rozvíja ich pozornosť, rýchlosť myslenia a tímovú spoluprácu.

Princíp hry je jednoduchý. Každý žiak dostane kartičku, na ktorej je napísaná odpoveď na inú otázku a zároveň nová otázka, na ktorú má odpovedať ďalší hráč. Hru začína určený žiak, ktorý prečíta svoju otázku nahlas. Ostatní sledujú svoje kartičky a ten, kto má správnu odpoveď, sa prihlási a prečíta svoju otázku. Hra pokračuje, kým sa všetky kartičky nevyužijú a nevytvorí sa uzavretý kruh otázok a odpovedí.

Táto hra sa dá aplikovať v rôznych predmetoch, od matematiky, kde môžu žiaci hľadať správne výsledky príkladov, až po cudzie jazyky, kde sa precvičuje slovná zásoba alebo gramatika. Výhodou je, že si žiaci nenásilnou formou opakujú učivo a sú neustále v strehu, pretože musia sledovať priebeh hry a byť pripravení na svoju odpoveď.

Okrem vedomostného rozvoja podporuje táto aktivita aj komunikačné schopnosti a schopnosť spolupracovať v skupine. Žiaci si upevňujú schopnosť aktívne počúvať, čítať s porozumením a rýchlo reagovať. Navyše, keďže hra prebieha v dynamickej a interaktívnej atmosfére, prispieva k vyššej motivácii a záujmu o danú tému. Didaktická hra „Ja mám, kto má?“ je teda výborným nástrojom na spestrenie vyučovania. Pomáha efektívne prehlbovať vedomosti, rozvíjať kognitívne schopnosti a zároveň prináša do triedy radosť z učenia.